Σάββατο 21 Μαΐου 2011

Κοτόπουλο στα γρήγορα!

Σενάριο 1:
Είσαι πτώμα από τη δουλειά και γυρνώντας σπίτι χτυπάει το τηλέφωνο!Είναι τα "παιδιά" και θα περάσουν το βράδυ από το σπίτι!
Σενάριο 2:
Ρεπάρεις και προτιμάς να περάσεις το πρωινό σου στην παιδική χαρά με το παιδί σου...και ξαφνικά η ώρα είναι 13:00 και δεν έχεις φαγητό στο σπίτι!(το δικό μου σημερινό σενάριο)
Σενάριο 3:
Δε θέλεις ρε παιδί μου, πώς το λένε! Πάλι στην κουζίνα θα φας τη μέρα σου?
θες κάτι γρήγορο, ευκολό και υγειηνό!

Όσα σενάρια και αν σκεφτώ δεν ξέρω ποιο να διαλλέξω. Σημασία έχει πως όλα παίζουνε σε εργαζόμενες γυναίκες και μη. Ιδού λοιπόν η πρότασή μου:

Κόβουμε 4 στήθη κοτόπουλου ζουλιέν (ότι είναι κομμένο ζουλιέν μαγειρεύεται πολύ γρήγορα) και σε ένα βαθύ τηγάνι τα βράζουμε μέσα σε μπύρα, όχι πολύ, περίπου μισό ποτήρι. Η φωτιά μέτρια.
Έχουμε κομμένη ( και έτοιμη σαλάτα μη σας πω από το supermarket) λαχανοσαλατα (λάχανο-καρότο) και αφού εξατμιστεί η μπύρα τα προσθέτουμε και χαμηλώνουμε τη φωτιά.
Προσθετουμε λίγο ελαιόλαδο και αλατάκι.
Μπαχαρικά της αρεσκείας μας, εγώ καρυ,πάπρικα,lemongrass & ginger.
Σε μισή ωρίτσα το πολύ είμαι έτοιμη.
Ταυτόχρονα βράζω και ωραιότατο ρυζάκι και άμα θέλω να πληθήνω το φαγητό προσθέτω λαχανικά. Μανιτάρια και μπρόκολο του πάνε πολύ. Επίσης και μια κουταλιά φυστικοβούτυρο αλλά δεν είχα...

1 σχόλιο:

  1. Ωραία ιδέα! Κάτι παρόμοιο φτιάχνει η κόρη μου στην Ολλανδία και ενθουσιάζει τους φίλους της: ανακαλύπτουν και μια άλλη χρησιμότητα της μπίρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή