Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

ΤΙ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΤΡΑΙΝΟ

Όπως κάθε μέρα για τη δουλειά πήρα το τραίνο. Και όπως κάθε μέρα είδα άλλους ανθρώπους, με άλλες συνήθειες και άλλες ζωές, που όμως τελικά όλοι στο ίδιο βαγόνι βρεθήκαμε.
Σήμερα λοιπόν την προσοχή μου τράβηξε μια ψυχωτική κυρία γύρω στα σαράντα, ξανθιά ( βαμμένη φυσικά), με γυαλιά μυωπίας και μάλλον συνηθισμένη φιγούρα. Από τους ανθρώπους που θα λέγαμε, τόσο απερίσκεπτα, καθημερινούς.
Η κυρία αυτή λοιπόν καθόταν στο κάθισμά της και διάβαζε κάποιες σελίδες Α4, εκτυπωμένες στον υπολογιστή. Το διευκρινίζω γιατί σκέφτηκα εκείνη τη στιγμή πως θα ήταν πολύ ωραίο να ήταν σε γραφομηχανή, αλλά όπως μου ήρθε έτσι μου έφυγε….  Περίεργη όπως φαντάζεστε, ήθελα να δω τι διαβάζει. Ναι, είμαι από αυτούς τους ενοχλητικούς τύπους που διαβάζουν στα τραίνα από τις εφημερίδες των άλλων. Είναι η ψύχωσή μου!
Το μόνο που κατάφερα να διαβάσω από την τελευταία σελίδα ήταν η επικεφαλίδα:
            Fist rule : break all the rules!
Μου άρεσε! Με ιντρίκαρε! Ήθελα να το διαβάσω όλο! Τι ήταν αυτά τα χαρτιά που είχαν τόσο δυνατό τίτλο? Αμέσως το βλέμμα μου έπεσε στην κυρία που τα κρατούσε η οποία με είχε αντιληφθεί και με κοίταξε ενοχλημένη. Έστρεψα αλλού το βλέμμα μου, αλλά το μυαλό μου ήταν εκεί. Συμπτωματικά άδειασε η θέση δίπλα της και μόλις κάθισα έβαλε τα χαρτιά βιαστικά στην τσάντα της και άρχισε με εντελώς ψυχωτικές κινήσεις και φτιάχνει τα μαλλιά της τινάζοντάς τα συγχρόνως και να κοιτάει δεξιά και αριστερά ποιος την κοιτάει. 
«Σίγουρα ψυχίατρος της τα έδωσε» σκέφτηκα, και άνοιξα το δικό μου βιβλίο…ωστόσο μόλις τώρα συνειδητοποιώ τη δίψα μου να το διαβάσω κι εγώ….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου